مي القاضي: في ستات كتير بتخون.. وغادة عبد الرازق ممثلة قوية - الصبح

0 تعليق ارسل طباعة

نعرض لكم زوارنا أهم وأحدث الأخبار فى المقال الاتي:
مي القاضي: في ستات كتير بتخون.. وغادة عبد الرازق ممثلة قوية - الصبح, اليوم الجمعة 7 يونيو 2024 09:18 مساءً

جاءت الفنانة مي القاضي في ضيافة كلًا من الإعلامية مفيدة شيحا والإعلامية سهير جودة في برنامج الستات المُذاع عبر شاشة قناة النهار الفضائية، وتحدثت مي القاضي خلال استضافتها عن تفاصيل أعمالها في الموسم الرمضاني الماضي لعام 2024 وكواليس مشاركتها في كلًا من مسلسل صيد العقارب ومسلسل رحيل.

251b68d38c.jpg
برنامج الستات

مي القاضي: في ستات كتير بتخون.. وصيد العقارب ليه حتة في قلبي لوحده

كشفت مي القاضي خلال استضافتها في برنامج الستات مع الإعلامية مفيدة شيحا والإعلامية سهير جودة عن تفاصيل أعمالها في رمضان الماضي، ووفقًا لما رصده موقع تحيا مصر أكدت مي القاضي على استمتاعها بالمشاركة في مسلسل صيد العقارب وقالت: "في ستات كتير بتخون بس في رحيل أنا مكنتش خاينة، في رحيل هي اتظلمت جامد فقررت تاخد حقها وإنها مش هتبقى ضعيفة وهتاخد حقها غصب عن أي حد، والدورين في رحيل أو صيد العقارب كانوا مختلفين جدًا عن بعض، وانا بحب جدًا صيد العقارب وليه حتة في قلبي لوحده وبحب كواليسه".

مي القاضي: بحب دوري في رحيل عشان مختلف عني.. وصيد العقارب أحلى كواليس

تابعت الفنانة مي القاضي حديثها لتكشف عن أقرب الأدوار لقلبها من الأدوار التي جسدتها في رمضان الماضي حيث كانت تخوض المنافسة الرمضانية بعملين هما صيد العقارب ورحيل، وأشارت إلى أنها تحب دورها في مسلسل رحيل والسبب هو اختلافه عنها وعن شخصيتها الحقيقية وقالت: "رحيل بحب الدور لإنه كان دور في دراما تقيلة، كانت بنت شعبية وده بعيد عني شوية فبيبقى تحدي أكتر وده بيخرج من الممثل أحلى".

كما كشفت عن سبب تصريحها بحبها لكواليس مسلسل صيد العقارب وسر كونه المسلسل الأقرب لقلبها واعتزازها به، قائلة: "الأجواء كانت حلوة وهي حاجة مالهاش أسباب كانت أحلى كواليس صيد العقارب"، مضيفة: "غادة عبد الرازق ممثلة قوية جدًا، وبيبقى فيه ممثلات أقوياء بس بتبقى اهتماماتهم باللبس وبالفاشون مش قد غادة عبد الرازق فأنا بحب التركيبة بتاعتها هي فيها كل حاجة".

75e58e0cf6.jpg
الفنانة مي القاضي

مي القاضي: كنت خجولة ماعدا قدام الكاميرا باخد راحتي.. وشغلانتنا مش سهلة

تطرقت مي القاضي خلال اللقاء لتتحدث عن تفاصيل شخصيتهافي الحياة، وصرحت عن طبيعة شخصيتها: "لحد السنة اللي فاتت كنت خجولة الا قدام الكاميرا ده بالنسبالي المساحة اللي باخد فيها راحتي وأنا بعمل شخصية حد تاني، وحاسة إني اتغيرت".

كما حرصت على الرد على الأقاويل المتداولة حول سهولة المجال الفني، وأوضحت: "لا شغلنا مش سهل خالص كل خطوة اللي بعدها أصعب دايمًا، بدايتي كانت سهلة لكن المشوار مكنش سهل، ولازم طول الوقت أشتغل على نفسي".

أخبار ذات صلة

0 تعليق